Myggjävlar

Igår hände inte mycket värt att skriva om. Vi solade som vanligt hela dagen och sen på kvällen blev det mexikansk mat för hela slanten. Anna fick tyvärr fel mat vid middagen och sån ledsen min på henne har jag inte sett sedan vi träffades. Hon nästan grät så de bytte hennes mat till den hon egentligen hade beställt. Då var lilla fröken glad igen.

På kvällen blev det filmen End of Watch som vi båda tyckte var bra men konstigt slut. Jag ger filmen 4 solstolar och Anna ger den 3 solstolar i betyg.
Måste även berätta att jag höll på att mista livet igår. På kvällen blev jag attackerad av en mygga inne på vårt rum. Myggan lyckades bita mig 6-7 gånger innan jag fick sprayat ner mig i myggmedel. Anna fick som vanligt inte ett myggbett. Vissa har de bra :)

Idag har vi solat från 9-17. Anna har varit med på salsakurs och jag var ute och sprang längs stranden under tiden. Nu ikväll blir det nog Mcdonalds för vår del. Min lilla docka sa hon va sugen på en hamburgare idag så då får man lyda order :) Alternativet är att vi hittar nån restuarang i närheten här. Ikväll är det nämligen dominikansk mat på hotellet och det är faktiskt ingen höjdare om vi ska vara ärliga. Mycket ris,bönor och kyckling är en del av huvudingredienserna.

Kram Peter o Anna


Kommentarer
Postat av: Anette

Du får ta det som en komplimang från myggen o att du är populär;)
Varför var inte du m på salsakursen låter ju skitkul. Då hade du ju kunnat följa med mig på Liseberg på somrarna o dansat;)
Kan se Annas min framför mig när hon blir besviken, bra att de blev fixat. Fråga henne vad som hände när vi var på Korfu hon o jag;)
End of Watch har vi oxå sett, bra film men skrämmande då man vet att det förekommer!
Nu kommer ni snart hem, jippiii!
Puss o kram

2012-12-30 @ 11:30:39
Postat av: Lise-Lotte

Hej!
Skönt att läsa att allt är bra förutom en mygga.Tänk vad små problem kan bli stora.Du har sött blod efter din mamma,
Skall åka till Älvstranden och promenera men just nu öppnar himlen sig så det får bli med ett paraply,Skriver mer sedan.
Kram mamma

2012-12-30 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0