Anna har blivit domare

Igår somnade vi riktigt tidigt. Tror våra ögon sa tack och hej redan vid 21 tiden. Vi vaknade vid 7 tiden båda två och vi var båda då rätt så pigga trots att myggen hade attackerat speciellt mig under natten. Vi tog en god frukost innan vi styrde våra ben mot gymmet som inte är av speciell kvalite här över. Det blev ändå ett bra pass som avslutades med att jag visade mina kampsportskunskaper på en boxningssäck. Anna skratta gott åt det för jag är ingen vidare fighter om någon nu trodde det. Efter frukosten tog vi oss till ett annat hotell för de har samarbete med vårt hotell. De skulle köra oss till deras privata strand sa de. Men så var inte fallet. Istället hamnade vi på en lyxresort som var helt magiskt vacker. De visade oss allt och var så trevliga tills vi sa nej tack till att investera i denna lyxresort. Det blev snabbt tillbaka till vårt hotell igen och vi kunde påbörja dagens solning. Vi la oss på stranden några timmar och jag slocknade fullständigt i en timme. Efter det tog vi oss till poolen där Anna helt plötsligt blev domare i en tävling. Hon skulle avgöra vem som lyckades skvätta mest vatten i en hopptävling. Anna imponerade stort när hon höll upp skyltar från 1-5 beroende på hur mycket vatten de skvätte. På eftermiddagen blev det beachvolley för min del där vårt lag vann i 2 raka set. Spelade med några ryssar som var helt värdelösa så va på väg att skälla ut de men höll mig i skinnet. Nu på kvällen har vi ätit middag på en mysig restaurang. Det bjöds på Ceasarsallad, karibisk kycklingfilé och glass till efterrätt. Inte fel som ni förstår. Vädret idag har varit lite molnigt och blåsigt en hel del.

Nu blir det en mysig film på rummet innan vi slocknar. Vi är inte helt omställda till karibisk tid som ni märker.:)

"Dagens" bjuder undertecknad på som låste in våra rumsnycklar inne på rummet.


Kram Peter o Anna


Kommentarer
Postat av: Anette

Investeringen i lyxresorten tycker jag låter helt perfekt Peter:) Fam. Karlsson kommer o va trogna gäster, jag lovar.
Gör dig inte ovän m. ryssarna bara, de e inte o leka med:) nästa gång kanske de får bli en "läggmatch"
Nu har vi inhandlat allt inför julen (kansk jag får gå till fiskeriet imorgon). Skinkan står o puttrar på spisen. Ove o jag tog en julmumma. Smakade fiiint!
Ha de o hälsa vår going!!!

2012-12-21 @ 14:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0