Utekväll....

Gårdagskvällen var hur rolig som helst. Började med att vi var 4 par som gick ut och käkade på en italiensk restaurang. Pizzan höll världsklass och det var verkligen trevligt o tjöta med alla. Efter det gick vi och tog några drinkar på ett ställe i närheten innan vi gick vidare till en klubb som hade en av medlemmarna i Black Eyed Peas som va där och spela. Det var riktigt bra och en viss Karlsson satte sig vid hans bord. Mäktigt! Vi kom inte hem förrän vid 4 tiden och då var man bra i gasen. :). Upp vid 10 och ner till stranden för solning och bad. Eftermiddagen blev det en 90 minuters massage för oss båda och det var svindyrt. Hela 160 svenska kronor för 2 personer för 90 minuters massage. Annars har vi bara tagit de lugnt ikväll. Imorgon blir det träning och kanske även dykning om allt klaffar.

Nu kallar sängen mer än nånsin ..zzzzzzzz

Kram Peter o Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, min älskade son och hans flickvän.

Nu är tre olika sorters sill inlagd,Janssons frestlese snart färdig i ugnen samt en middag med lax och apelsin är inne i frysen.

I morgon åker jag,Anders och Frida upp till Sälen.De andra är redan installerade i lägenheterna och gör det mysigt för vår ankomst(hoppas jag).

Det finna bra med snö och det skall bli kul att stå på skidorna.Vid denna tiden förra året, hade jag skidorna i bilen och åkte i Sisjön efter arbetet.

Det skulle vara kul att göra det i år men just nu regnar det bara.

Nu väntar jag på Patrik och Helen, för att visa dem var de skall parkera under marken.

Det är inte klokt vad jag blir glad när du ringer.

Jag blir varm i hela kroppen för det är ju du och Anna som fattas oss. Var nu rädda om varandra.

Kram från mamma

2011-12-22 @ 21:10:08
Postat av: Anonym

Hej,igen!

vad det skulle vara roligt att få se ett kort på din vackra flickvän.

Ds

2011-12-22 @ 21:11:14
Postat av: Storasyster

Hoppas att ni har det skönt i värmen. Nu sitter vi och myser på Solbacken i Tandådalen, stugorna är väldigt fina och det är mycket snö. Så imorgon dra vi ut i backen och skidskola för Casper.



Synd att ni inte följer med oss, men ni har det ju ganska bra ändå vad vi förstår...



Kram Maria, Jocke, Casper, Pappa och resterande del av gänget...

2011-12-22 @ 21:47:06
Postat av: Lalle

Tjenare Peter & Anna,

Ingen träning denna dagen???? Du kunde ju gått direkt?

Du får nog köra lite extra om du skall få en kropp som "Farsan"!



Ha det gott därborta och en God Jul på Er!

2011-12-23 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0