Träning och buffé

Igår blev det som sagt middag på en mongolisk restaruang här i närheten. Vi var 7 svenskar och en liten söt australiensisk kines som inte kan vägt mer än 40 kilo. Maten höll väldigt bra klass och vi lämnade stället bra mätta. Imorse gick vi och käkade lunch på ett lyxhotell här i närheten som har frukostbuffé. 80 kr per person och det var en helt sanslös frukost. Allt fanns typ så var riktigt gött att käka nybakat bröd och massa bacon,frukt och pannkakor. Efter det rullade vi hemåt till rummet för ombyte och promenad till gymmet. 1 timmes pass gick fort och sen låg vi på stranden till ända klockan 17. Jag hade stela vader idag så tog 1 timmes vadmassage mitt på dagen vilket var helt ljuvligt. Upp tillbaka på rummet och jag snörade på mig träningsskorna och körde ett pass till på gymmet. Intervaller på schemat och det gick rätt okej. Under tiden kom ett skyfall här på Boracay så var skönt att träna inomhus kände jag. Ikväll blir det ut och äta en fin middag bara vi 2 och kanske även kolla in lite shopping. Problemet är att vi måste boka inrikes flyg till Manilla på vägen hem och där får man inte ha med sig bagage på mer än 10 kg så vi kommer få betala en hel del övervikt.

Kram Peter o Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!

Min första tanke,när du skrev om 10 kg bagage, var att ni måste lämna kvar en del kläder.Anna sina sjalar och du dina tröjor.

Det var en fin bild på stranden .Var det precis innan regnet kom?

Här har nu joggarna börjat ta på sig träningsbyxor,när de springer.Tänk på det när ni springer på stranden.

Sköt om er!

Kram mamma

2011-12-19 @ 19:26:11
Postat av: Anette

Det kanske kan vara värt att betala övervikt för att köpa billigt o göra fynd:)annars kan man ju göra mkt. fynd på nyårsrea i Götet.

Fortsätt o ha det gott o tag hand om varandra o njuuuut!

Puss o kram

2011-12-19 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0