Kvällsdykning och julaftonsplaner...

Igår kväll somnade vi tidigt då vi båda var väldigt trötta. Vaknade vid 8.45 och tog oss och käkade frukost. Sen skulle jag gå och lämna tvätt men hade glömt av vart de låg så lyckades gå vilse. Hitta tillbaka till rummet till slut så då bytte vi om och styrde mot gymmet. Blev ett styrkepass för min del och Anna körde löpning på bandet. Vidare ner mot stranden för solning och idag lossnade även min stortånagel. Har på denna resan lyckats tappa 2 stortånaglar på samma stortå så nu är min nuvarande stortånagel inte riktigt utväxt vilket orsakar lite smärta. På eftermiddagen tog jag mig till gymmet igen för intervaller på löpbandet. Anna stanna kvar och solade så länge. Riktigt jobbigt idag så var bra sliten efter. Fanns dock inte mycket tid och vila för 1 timme senare satt jag bak på en moppe på väg till en liten strand för dykning. Jag och en av tjejerna som vi lärt känna här på ön skulle ut och dyka i mörkret. Det var riktigt spännande och man såg verkligen ingenting om man inte haft sin ficklampa med sig. Dock var vi inte ute länge för det var stora vågor och vi var nära massa klippor. Typ 30 minuter var vi ute så för att de inte gick att dyka så bra idag får vi göra ett gratisdyk imorgon med. Så imorgon 10.30 ska vi ut och dyka igen.

Under tiden var Anna på massage så vi hade verkligen en toppendag på varsitt håll. Nu år vi båda cp hungriga så ska ut och äta och sen kolla ett avsnitt av Suits. Imorgon är det ju julafton så då måste man vara pigg. Vår julafton blir typ följande:
Frukostbuffé på ett magiskt hotell.
Dykning för min del medans Anna solar och badar på en liten strand här i närheten.
Hem och ringa hem till nära och kära.
Behandlingar på ett jättefint spa här i närheten.
Ut och äta en på en fin restaurang.

Ha nu en underbart God Jul Alla!

Kram Peter o Anna


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, de går ju ingen nöd på er det förstår o hör vi ju:)

Här är det samma väder som när ni åkte, dugg o grått. Jag spelar julmusik så mkt. jag orkar för att skapa julstämning. Väntar på Ove o Anders som snart kommer o då ska vi ha uppesittarkväll m. god mat , dryck o bingolotter (kan ni tänka er att Anders e m på bingolott)(man slutar aldrig förvåna sig). Hade önskat att ni varit med oss men kan ju inte få allt.

Hoppas ni får en toppendag imorgon. Vi tänker på er o saknar er jättemycket!!

Om Lotta o Lennart m barn läser detta så önskar vi er en riktigt God Jul.

Puss o kram

2011-12-23 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0