Glasögon kross

Idag steg vi upp vid 07.30. Varje dag på resan har vi vaknat innan klockan ringer, varför är det så aldrig när man är hemma och ska till jobbet/träningen?. Ut och käka frukost här i närheten och sen tog vi oss till ett hotell här i närheten för dagens första gympass. Blev 30 min löpning och sen styrka/rörlighet efter. Därefter tog vi oss till stranden för lite solning även om det var mest molnigt. Var riktigt skönt att ligga på stranden och slappa igen efter några dagars uppehåll. Stranden är oerhört vacker med sina 4 kilometer och vackra sand. Nu i eftermiddag har jag varit på gymmet igen och löpte lite till medans Anna bättra på brännan lite. Ikväll ska vi ut och äta med han Per och hans tjej. Ryktas om mongolisk buffe vilket är aldrig fel.

Jag hade ingen bra start idag på stranden. Efter gymmet så tog jag mig ett dopp och skulle lägga mig på min solstol. Pang sa det och så hade jag lagt mig på mina solglasögon. Svordomarna haglade i luften men eftersom jag är så händig så lagade jag de efter lite mer svordomar och lite fingerfärdighet.

Sen så kan min Mamma titta bort och inte läsa detta. Lyckats tappa en sak redan. Dock inget av större värde så du kan va lugn mamma.


På återseende!

/Peter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,min son!

Konstigt att din mamma alltid skall få rätt, när det gäller dig och tappade saker.Kanske för att du är min son och jag känner dig väl.Inte att förglömma din mammas första mobiltelefon.

Idag är det riktigt kall men ingen snö.Startade dagen men att byta till dubbdäck och då känner man sig duktig.Det är kul bara jag startar.

Om du äter mongolisk mat så tänk på den gången vi var på den mongoliska restaurangen vid Skeppsbron.Du åt jordnötter,tomater och gurkor för 150 kr.Tur att du vuxit till dig!!!!!!

Skall åka upp till Gittan,hålla henne i handen och prata till henne.

Gick förbi er lägenhet igår och det kändes så tomt att jag inte kommer att hälsa på er fler gånger där.Jag saknar er bägge två mycket.Var nu rädda om varandra.

Kram mamma

2011-12-18 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0